szukane wyrażenia: automat - wiate | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2007-04-26 10:28:18 Pamiętam |
okop escort kombi k-koźle | 2007-04-26 13:58:04 Witam chciałem podziękować Miro(S) za wskazanie miejsca zmostkowania c903d założyłem i pięknie działa przekręcam kluczyk i świecą postojówki i mijania |
cabriolecikxr3i Megane II Duszniki Zdrój/Kłodzko | 2007-04-26 14:09:28 A ja mam małe pytanko czy ktoś posiada jakiś schemacik podłączenia takiego automaciku do Peugeota |
Kamil_K Sympatyk FEFK Alfa 147 Rogów k/Koluszek | 2007-04-26 19:56:35 |
Kamil_K Sympatyk FEFK Alfa 147 Rogów k/Koluszek | 2007-04-26 22:43:34
z tego co si edoczytalem to problem jest z tym zasilaniema ale mozna pzreciez wziast + ten po pzrekreceniu kluczyka a gdzie schowales ten uklad, w skrzynce bezpiecznikow ???? tam wszytko podlaczyles czy ciagnales od kierownicy od zespolonego ???? |
siekier82 Vectra B Bydgoszcz | 2007-04-27 07:57:34 Można i tak. Ja u siebie lutowałem przy skrzynce bezpieczników i tam też umieściłem układ. Zdecydowanie więcej miejsca tam jest . A co do problemów z zasilaniem to jakoś ich nie odnotowałem. Swoją drogą trochę tego nie rozumiem. Być może wynika to ze specyfikacji zastosowanego przekaźnika. Jeśli tak to ten problem można wyeliminować zakładając diodę na kablu od postojówek. Ja zrobiłem to od razu i miałem problem z głowy. Swoją drogą pomysł z podciągnięciem napięcia nawet z akumulatora też nie jest głupi. |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2007-04-27 12:26:30 Diody wzbudzenia w alternatorze mają obciążalność 1A. Żaróweczka (bez wzbudzenia) to około 150 mA. Po wzbudzeniu zasilamy cewkę przekaźnika, ale żaróweczka przestaje świecić bo potencjały się wyrównują. Także największe obciążenie jest w momencie uruchamiania auta i wynosi 350-400 mA, co diody wzbudzenia spokojnie wytrzymają. |
Slawko Escort Kombi 1.6 '99 Warszawa | 2007-04-27 13:15:11 |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2007-04-27 16:11:16 Powiem tak: Cieszę się, jeśli dzięki moim wypocinom ktoś dużo mądrzejszy ode mnie się cieszy |
Slawko Escort Kombi 1.6 '99 Warszawa | 2007-04-27 16:19:41
Ale dzis doszedłem do wniosku, ze nie bede nic kombinował. Jeden przekaxnik juz mam(ten wiekszy)-kupiłem za 5zł dosłownie-a teraz pozostało dopasowac taki sam jak niebieski. Jest to przekaxnik w mniejszej obudowie(tak jak brazowy) tylko zwarty w stanie spoczynku(odwrotnie jak brazowy). Ostatecznie mozna wstawic zwore zamiast niebieskiego, ale wtedy nie bedzie mozliwosci właczenia samych postojowych przy właczonej stacyjce. [ wiadomość edytowana przez: Slawko dnia 2007-04-27 16:20:30 ] |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2007-04-27 16:27:21 Nie przesadzam Sławku.
A o Twoich spostrzeżeniach wiem. I właśnie szykuję kompendium pt. co zrobić jeśli się ma wtyczki w skrzynce, a co począć, jeśli się ich nie ma. Dzięki Tobie między innymi. |
Kamil_K Sympatyk FEFK Alfa 147 Rogów k/Koluszek | 2007-04-27 21:48:23 czy te kabelki poztebne do podlaczenia, wg schematu Wika, znajde w skrzynce bezpiecznikow, głownie chodiz mi o ten kabelek od alternatora ???? (MKVII)
juz wszytko polutowalem wiec czas by to zalozyc.... a jeszc ejedno moj pzrekaznik ma zamienione stronami nozki '85' i '86' ale symbol mam 541 12V 30A, wiec chyb anie pzreszkadza ???? [ wiadomość edytowana przez: Kamil_K dnia 2007-04-27 21:50:02 ] |
siekier82 Vectra B Bydgoszcz | 2007-04-27 21:53:36 po odchyleniu sobie skrzynki bezpieczników powinieneś znaleźć go przy wtyczce po lewej stronie. Niebieski jest tylko jeden. W razie problemów proponuje skorzystać z woltomierza. |
Kamil_K Sympatyk FEFK Alfa 147 Rogów k/Koluszek | 2007-04-27 22:20:17 ok thx,
reszte kabli tez tam znajde ???? |